Nog één nachtje - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Rianne Danenberg - WaarBenJij.nu Nog één nachtje - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Rianne Danenberg - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje

Blijf op de hoogte en volg Rianne

09 Maart 2014 | Nederland, Hoogwoud

Nog één nachtje slapen en dan is het zover! Tenminste ik hoop dat ik kan slapen..:) De zenuwen beginnen langzaam te komen en ik krijg er steeds meer zin in!
Ondertussen van iedereen afscheid genomen en morgen samen met mijn ouders naar Schiphol, waar ik van hun afscheid zal nemen.
Om 10.45 uur ga ik de lucht in richting Abu Dhabi waar ik overstap op de vlucht naar Colombo. Waar ik om 03.45 uur lokale tijd land.

Ondertussen weet ik ook in welk ziekenhuis ik kom. De laatste acht weken ga ik in een Academisch ziekenhuis met 1100 bedden in Colombo vrijwilligerswerk doen.

Alle spullen zijn ingepakt en mijn koffer is dicht met bijna het maximum gewicht, met alle lekkere Hollandse dingen / spulletje die ik van alle bekenden heb meegekregen waar ik tijdens mijn reis en verblijf van kan genieten.

Ik houd iedereen op de hoogte en zal vanuit Sri Lanka mijn volgende verslag schrijven!


  • 09 Maart 2014 - 21:04

    Thirza :

    Hey!
    Spannend hoor!
    Heel veel succes en plezier daar. Sit ia een levenservaring die je nooit meer zult vergeten.

    Groetjes Thirza

  • 09 Maart 2014 - 21:52

    Jan Piet En Tiny :

    Hoi Rianne,
    Dan is het zover! Wij wensen je hele goede vlucht en verblijf in Sri Lanka. Geniet van deze ervaring!
    Wij gaan je volgen!
    Liefs, Jan Piet en Tiny

  • 09 Maart 2014 - 21:54

    Janine:

    Toch wel zenuwen hihi?:) Succes met de vlucht! Hoop dat je kan slapen, anders lekker filmpjes kijken en spelletjes spelen haha. Ben heel benieuwd naar je volgende reisverslag! Laat ons niet te lang wachten haha :D Xx Janine

  • 09 Maart 2014 - 22:16

    Paul En Truda:

    We wensen je een goede reis en ga lekker genieten van al het moois dat op je pad komt. We kijken uit naar je volgende blog. Hopelijk slaap je straks lekker en anders vast dromen over je reis. Liefs van ons

  • 09 Maart 2014 - 22:20

    Farida En Richard:

    Goede reis morgen en we kijken uit naar je eerste ervaringen vanuit Sri Lanka. Groetjes !

  • 12 Maart 2014 - 20:30

    Thom & Marianne:

    gelukkig alles goed gegaan; ook met dat uur om over te stappen. Succes, liefie. tot horens
    groetjes

  • 14 Maart 2014 - 11:15

    Mary En Dick:

    Hoe is het in je nieuwe gastgezin???
    Vandaag een leuke dag gehad??
    Wie heeft het 1 dag werken en dan al een uitje van de baas!!
    Groetjes

  • 16 Maart 2014 - 21:17

    Susan Groot-Dekker:

    Hoi Rianne,
    Wat een leuke uitjes al tot nu toe, we blijven je volgen!
    Kus Susan en Nico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogwoud

Rianne

3 maanden vrijwilligerswerk doen.

Actief sinds 22 Feb. 2014
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 9901

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 01 Juni 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: